Effects of a Hybrid Program of Active Breaks and Responsibility on the Behaviour of Primary Students: A Mixed Methods Study. |
2022 |
Jiménez-Parra, J. F., Manzano-Sánchez, D., Camerino, O, Prat, Q, & Valero-Valenzuela, A. |
Article d'investigació |
Traditional Games as Cultural Heritage: The Case of Canary Islands (Spain) From an Ethnomotor Perspective |
2021 |
Luchoro Parrilla, R.; Lavega Burgués, P.; Damian Silva, S.; Prat, Q.; Sáez De Ocáriz, U.; Ormo Ribes, E.; Pic, M. |
Article d'investigació |
The Transformation of Conflicts into Relational Well-Being in Physical Education: GIAM Model. |
2021 |
Rillo-Albert, A.; Lavega-Burgués, P.; Prat, Q.; Costes, A.; Muñoz-Arroyave, V.; Sáez de Ocáriz, U. |
Article d'investigació |
Effect of Ball Screen and One-on-One on the Level of Opposition and Effectiveness of Shots in the ACB |
2021 |
Serna, J.; Muñoz Arroyave, V.; March Llanes, J.; Anguera, M.T.; Prat, Q.; Rillo Albert, A.; Falcón, D.; Lavega Burgués, P. |
Article d'investigació |
The Emotional States Elicited in a Human Tower Performance: Case Study |
2021 |
Damian Silva, S.; Feixa, C.; Prat, Q.; Luchoro Parrilla, R.; Pic, M.; Rillo Albert, A.; Sáez de Ocáriz, U.; Costes, A.; Lavega Burgués, P. |
Article d'investigació |
Promoting Interpersonal Relationships through Elbow Tag, a Traditional Sporting Game. A Multidimensional Approach. |
2021 |
Muñoz Arroyave, V.; Pic, M.; Luchoro Parrila, R.; Serna, J.; Salas Santandreu, C.; Damian Silva, S.; Machado, L.; Rodríguez Arregi, R.; Prat, Q.; Duran Delgado, C.; Lavega Burgués, P. |
Article d'investigació |
Relationships, Decisions, and Physical Effort in the Marro Traditional Sporting Game: A Multimodal Approach. |
2021 |
Martín Martínez, D.; Lavega Burgués, P.; Salas Santandreu, C.; Duran Delgado, C.; Prat, Q.; Damian Silva, S.; Machado, L.; Aires Araujo, P.; Muñoz Arroyave, V.; Lapuente Sagarra, M.; Serna, J.; Pic, M |
Article d'investigació |
Impulsivity and Physical Activity: a T-Pattern Detection of Motor Behavior Profiles |
2020 |
Castañer, M.; Aiello, S.; Prat, Q.; Andueza, J.; Crescimanno, G.; Camerino, O. |
Article d'investigació |
Enhancing Learner Motivation and Classroom Social Climate: A Mixed Methods Approach |
2020 |
Valero Valenzuela, Alfonso; Camerino, Oleguer; Manzano Sánchez, David; Prat, Queralt; Castañer, Marta |
Article d'investigació |
Análisis observacional del Modelo de Responsabilidad Personal y Social |
2020 |
Jiménez Parra, J.F.; Manzano Sánchez, D.; Camerino, O.; Prat, Q.; Valero Valenzuela, A. |
Editor actes congrés |
Has the use of body image in advertising changed in the first two decades of the new century? |
2020 |
Camerino, L.; Camerino, O.; Prat, Q.; Jonsson, G. K.; Castañer, M. |
Article d'investigació |
Emotional map of psychomotor games without competition |
2020 |
Lavega, P; Lagardera, F.; Prat, Q., Muñoz, V., Costes, A. |
Article d'investigació |
Enhancing multimodal learning through traditional sporting games: marro360° |
2020 |
Lavega Burgués, P.; Luchoro Parrilla, R.A.; Serna, J.; Salas Santandreu, C.; Aires Araujo, P.; Rodríguez Arregi, R.; Muñoz Arroyave, V.; Ensenyat, A.; Damian Silva, S.; Machado, L.; Prat, Q.; Sáez de |
Article d'investigació |
A mixed methods design to detect adolescent and young adults' impulsiveness on decision-making and motor performance |
2019 |
Prat, Q., Andueza, J., Echávarri, B., Camerino, O., Fernandes, T., and Castañer, M. |
Article d'investigació |
Optimizing Education: A Mixed Methods Approach Oriented to Teaching Personal and Social Responsibility (TPSR) |
2019 |
Camerino, O.; Valero Valenzuela, A.; Prat, Q.; Manzano Sánchez, D.; Castañer, M. |
Article d'investigació |
El modelo de responsabilidad personal y social como motor de innovación en educación física |
2019 |
Prat, Q.; Camerino, O.; Castañer, M.; Andueza, J.; Puigarnau,S. |
Article d'investigació |
Profiles of perceptual and motor laterality in young athletes perdormance of complex movements |
2018 |
Castañer, M.; Andueza, J.; Hileno, R.; Puigarnau, S.; Prat, Q.; Camerino, O. |
Article d'investigació |
Reflection-on-action learning through traditional games. The case of la pelota sentada (sitting ball) |
2018 |
Lavega, P; Prat, Q; Sáez de Ocáriz, U; Serna, J; Muñoz, V. |
Article d'investigació |
University students' affective experiences while playing: A qualitative perspective |
2018 |
Muñoz-Arroyave, V., Lavega-Burgués, P., Costes, A., Prat, Q., Serna, J. |
Article d'investigació |
Entropy and Emotional States in Marro-Game. A Gender Perspective. |
2017 |
Ensenyat, A.; Lavega, P.; Muñoz, V.; Espigares, G.; Prat, Q.; Machado, L.; Rillo, A. |
Editor actes congrés |
La percepción de beneficios y de mejora del equilibrio motriz en programas de actividad física en la tercera edad |
2016 |
Castañer, M.; Sauch, G.; Prat, Q.; Camerino, O.; Anguera, M.T |
Article d'investigació |
El apoyo a la autonomía en practicantes de centros deportivos y de fitness para aumentar su motivación |
2016 |
Puigarnau, S.; Camerino, O.; Castañer, M.; Prat, Q.; Anguera, M.T |
Article d'investigació |
Educar competencias emocionales en futuros profesores de educación física |
2015 |
Lavega P, Costes T, Prat Q. |
Article d'investigació |
Introducción de las TIC en educación física. Estudio descriptivo sobre la situación actual |
2013 |
Prat, Q.; Camerino, O.;Coiduras, J. |
Article d'investigació |
Les tecnologies per a l'aprenentatgei el coneixement (TAC) en l'educació física. La WebQuest com a recurs didàctic |
2012 |
Prat, Q.; Camerino, O. |
Article d'investigació |
Recursos para acrobacias: WebQuest |
2012 |
Prat, Q.; Camerino, O. |
Capítol de llibre docent |